Torsdag

Ja då var det torsdag, Herman kom in till mig 04,36 och gav mig tidningen?? Han fick gå och lägga sig i sin säng igen,  Carola hörde hur han snyfftade och var arg, och hur kunde Carola min söta älskling höra det?? Jo hon var redan uppe hon. Folk är tokig nu mera:) Vaknade sen runt 7 då var spöket oxå vaken..Sen var det dax för att göra sig klar för dagis, den eviga proceduren med att få på sig kläder, skor jacka, borsta tänderna och tvätta mun. Vi gör det varenda varenda dag!!! Men ända ska det ta sån otrolig tid!!! Jaja vi kom iväg iaf, sen träning på FRISKIS o SVETTIS:) och nu sitter jag här, min första blogg, vi får se om vi syns något mer:)

Kommentarer
Postat av: Elin

Men va kuligt att du skriver :D

2009-10-29 @ 22:01:13
URL: http://elinsoleos.blogg.se/
Postat av: Elin

Glömde ju skriva lite också :) Det är lika hemma hos oss med, men vad skutton gjorde han uppe kl halv fem :D Han som brukar sova länge. Iallafall hemma hos farmor och farfar :D

2009-10-29 @ 22:36:24
URL: http://elinsoleos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0