Fredag

Ja då var man här igen. Fredag....Vaknade av att Carola och mobilen ringde, Carola sa att hon hört ett bil larm, kl är nu 06.15 tog på mig kläderna och gick ut och kollade bilen, inget som hänt!!!! Tur det:) Kollade om Herman var vaken, jodå!! Sen dagis!! Kl är nu 09.00 äkte in till stan, hjälpte min underbara på jobbet, dammsög konferans rum och torkade bord. Sen gick vi ner till Zoo affären på trädgårsgatan och köpte växt till alla våra fiskar!!?? Sen till Sandys, super super goda sub mackor:):) Dax att handla. Pumpa, det var kul att fixa PUMPA... Nu står min underbara super söta älskling och wokar kyckling med bambu skott!!!!! Det ska bli så så så så gott!!! Herman är hos mamma så nu har jag ingen att tjata och gnata på:(. Det får bli Carola som jag gnatar på istället:)

Ja jag försöker skriva går så där tycker jag, ni får ha lite överseende med att jag skriver som en kratta:) hahaha kanske inte är så många som läser men ändå!!!! Ha det gött hörs nog mer igen

Kommentarer
Postat av: lillasyster!

haha välkommen till bloggvärlden broder! =D Härligt och höra att du sliter på också, och inte bara ligger hemma och latar dig!



men jag tycker du borde fixa din blogg lite, utseendet alltså! ;)

2009-10-30 @ 16:50:29
URL: http://josefinsnyaliv.blogg.se/
Postat av: Elin

Ja, jag är en trogen läsare här :D Tycker också att det är bra att du gnor på ;) hihi Välkommen att komma till västravägen och städa här med :D

2009-10-30 @ 18:13:30
URL: http://elinsoleos.blogg.se/
Postat av: Daniel

Vet inte riktigt hur man fixar allt än, lovar att ordna det så fort jag fattar

2009-10-30 @ 18:29:09
Postat av: Anonym

Ringer Carola hon med på mornarna

2009-10-31 @ 10:37:50
Postat av: Daniel

Hahaha ja hon ringer hon oxå:)

2009-10-31 @ 12:34:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0