Men herregud:)

Nu var det flera dagar sedan jag skrev. Finns en anledning, arslet!!!!!!! Återkommer till det. Iaf nu i måndags skulle hämta min son, ett fruktansvärt liv hos ja ni vet säkert vem jag menar, försökte lugna gick inte, sen  fort in i bilen,Herman skrek från Bredsand till Nacksta, kom hem blev lite lugnare, sen satte det igång igen i telefon, tjat om hur dum jag är och hur psykar personer, är van att höra sånt så det är ingen fara, la på luren och skrev ett sms. RING IMORGON, inte ett ljud dårifrän än....Puh skönt är väl det!!!:):). Och det här var bara måndag kväll!!! Nu till Söndag kväll, och måndags morgon, på kvällen käner jag att det känns som något blir blöt?? Ett blodkärl spricker det rinner och rinner, är van det oxå, men det här går inte över! Skjutsar Carola på måndags morgonen, Hon säger till mig att ringa och göra något, bäst man lyssnar tänkte jag;):). fick tid på eftermiddagen på Granlo vårdcentral, får höra av Läkaren kan du gå på toa över huvudtaget?? Har du ont. kan du jobba, kan du sitta?? Jo kan väl det mesta svara jag..Konstigt svarar hon, det ser inte vackert ut!! Remiss till kirurgen, få se vad det innebär:)...Tisdag, Herman ska knäppa kort, leta fin kläder, frisyr, ta på sig och åka, Alla som har barn vet hur det är. Kommer iväg iaf, lämnar H åker till Granlo till Mormor och Morfar, ska hjälpa morfar med att köpa en ny dator! Ser när jag kommer till Granlo Hermans morfar, går till honom och tänkte prata lite med han, största misstaget jag kunde göra!!!!! Kom nästan omg in på Herman och vårdnad!! Han står mitt framför mig och säger att det är väl inga problem för en sjuk person att ta hand om ett barn!! Det är bara att gå tillbaka till gemensam vårdnad. Tänkte nästan slå ner karln. Gick bara därifrån, sen var den dagen förstörd kan jag lova!!! Nu torsdag Herman ska få vaccin spruta, Jag och Carola tränade med han igår, ska nog gå bra?!!?:) Hörs snart igen:)


Kommentarer
Postat av: Elin

Men usch vad jobbigt :/ Syrkekramar till dig från oss.

2009-11-12 @ 07:25:41
URL: http://elinsoleos.blogg.se/
Postat av: Broder

Tack tack:). skönt att få skriva av sig lite:). Vill inte att folk ska tycka synd om mig inte!!! Nej Nej!! Bara berätta lite bara

2009-11-12 @ 13:42:54
Postat av: Josefinfinfin

Äh, strunta i sånna där personer! Du har ju oss, det räcker =D

2009-11-12 @ 22:07:55
URL: http://josefinsnyaliv.blogg.se/
Postat av: mamma

nu har jag läst din blogg iallafall hoppas det är bättre med stjärten. nu har jag betalat Rhodos resan.trevlig helg i morgon ska vi till birsta äta på resaurang gå på teater

2009-11-13 @ 21:02:40
Postat av: Elin

haha stjärten det mamma skrev det lät lite mesigt ;) men förstår kan inte vara kul inte. Hoppas att det är bättre :)

2009-11-13 @ 22:04:46
URL: http://elinsoleos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0