Fredag, Lördag Och Söndag

Vi börjar på Fredag. Kl 07,30 kommer William med sin pappa, sen en lååååång väntan till kl 10,00, för då öppnar Drakborgen:):). Leker och äter, leker och vilar tills klockan blir typ 13,15 helt slut är jag kan jag lova, även de små. Hämtar Carola på jobbet. Åker på affärn!!! Fredags mys dax;) kollar på Lejonkungen 3. Sen berättar vi för kidsen vad söm gäller på Lördag.

Lördag morgon. Fixar med allt sen in i bilen. Till Härnösand, till Technichus, mycket att göra där faktiskt, allt mellan himmel och jord, mycke använda hjärnan kan jag lova;) ska lägga upp lite bilder. Roligast av allt var när Carola fick se hur hon ska se ut när hon är gammal:) Ungarna gillade tandläkar stolen mest!!! Själv var det nog när man fick prova att köra timmer kran!! Åkte därifrån vid 15 tiden om jag inte har fel, Sen drog vi upp till Höga Kusten bron, den är mäktig!!! Har nog åkt mer under än över den än så länge. sedan dax att åka hem, vi stannade i Älan och åt förrsten, sen hem. Det var ett riktigt skit väder! Jobbigt att köra, mörkt regnade. Var själv helt slut när vi kom hem!!

Söndag. kollar på slalom!!! Äntligen börjar alla vinter sporter. Det gick ganska bra för svenskarna. Sen åkte vi till Nolby och käkade lite mat:) Det var inte lite mat kan jag lova!! Åt så jag var så mätt, så mätt!!... Nu ska jag se om jag hittar några bilder:). bye

Kommentarer
Postat av: Elin

Vad mysigt ni har haft det i helgen :) Måste också åka till det dära technichus. Vad det bra där?

2009-11-16 @ 17:22:12
URL: http://elinsoleos.blogg.se/
Postat av: Broder

Absolut:) kanske att Leo är lite för liten än, lite svårt att avgöra?!?. Försöker hitta på lite, annars blir det inte roligt, känns som man längtar efter måndag annars;)

2009-11-16 @ 18:17:11
Postat av: Elin

Okej ja då vet man att man kanske ska vänta :) Nä nu ska man på gympa och ska rupman haha :D JO! hur gick det med din rumpa då? Fått nån tid?

2009-11-16 @ 18:38:46
URL: http://elinsoleos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0